12.12.2025 11:47
Інтерактивний семінар-практикум
Відповідно до річного плану роботи Білгород-Дністровського центру професійного розвитку педагогічних працівників відбулося засідання методичного воркшопу професійної спільноти вихователів ЗДО міста.
Під час засідання, в рамках інтерактивного семінару-практикуму, розглядали і обговорювали питання щодо особливостей діяльності педагогічних працівників в інноваційному освітньому просторі.
Керівник спільноти, вихователь-методист ЗДО №4 «Веселка» Лілія Самокіш детально розкрила актуальну тему «Впровадження інноваційних технологій в освітній процес дошкільної освіти». Зазначила, що застосування інновацій свідчить про відповідність ЗДО сучасним освітнім стандартам і потребам суспільства, забезпечення якісної підготовки дошкільників до навчання у школі в умовах НУШ. Інноваційні платформи дозволяють легко адаптувати навчальні завдання під рівень розвитку та особливі освітні потреби кожної дитини.
Своїм досвідом роботи - «Банк ідей», щодо використання інноваційних методик у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами поділилася вихователь ЗДО №4 Яна Глазова. Зазначила, що використання інновацій є ключовим елементом інклюзивного навчання, які допомагають індивідуалізувати освітній процес, посилюють активізацію дітей та сприяють їхньому гармонійному розвитку та соціалізації.
Вихователь ЗДО №4 Олена Біляєва познайомила педагогів з методикою «Нумікон». Данна технологія - це універсальний спосіб навчити математики кожну дитину.
Презентувала матеріали на тему «Методика рефлексії на заняттях з дошкільниками» вихователь ЗДО №4 Ея Маковецька. Підкреслила, що методи рефлексії надають змогу доповнювати та збагачувати освітній процес, а не замінювати живе спілкування з дітьми.
Учасники засідання продемонстрували професійну компетентність під час проведення практичної частини семінару, а саме: інтерактивних вправ «Карусель», «Професійний портрет вихователя сучасної формації». Вихователі працювали у командах, успішно виконували завдання.
Керівник спільноти Лілія Самокіш надала вихователям пам’ятку «Двадцять правил творчого педагога».
Захід пройшов динамічно, в теплій, невимушеній атмосфері. Педагоги здобули компетентні поради, поповнили професійний інструментарій, проявили активність та ініціативність у роботі.