Логотип

Білгород-Дністровська міська територіальна громада

Одеська область, Білгород-Дністровський район

01.12.2025 11:24

Обмін досвідом успішної професійної діяльності

9c12f6ce-1929-4347-9cea-7d27d14554d2.jpg

Відповідно до річного плану роботи Білгород-Дністровського центру професійного розвитку педагогічних працівників відбулося засідання професійної спільноти вчителів логопедів, вчителів-дефектологів та корекційних педагогів.

Під час засідання, в рамках обміну досвідом, обговорювали питання щодо створення умов для досягнення кращих результатів у розвитку мовлення, емоційної сфери та навчальних навичок дітей.

Вчитель-логопед гімназії №6 Марина Ярошенко розкрила тему «Міждисциплінарна взаємодія вчителя-логопеда, дефектолога, психолога, вчителя/вихователя і батьків». Розповіла про роль кожного спеціаліста у корекційно-розвивальному процесі. Акцентувала увагу на партнерстві з батьками. Наголосила, що командний підхід дозволяє створити для дітей сприятливе, якісне розвивальне середовище. Злагоджена робота всіх спеціалістів – це ключ до успішної адаптації, розвитку і соціалізації дітей з ООП.

Вчитель-логопед, вчитель-дефектолог Ліцею №1 Тетяна Качанова підготувала питання «Сучасні проблеми логопедичної та дефектологічної практики: тенденції та виклики сьогодення». В своїй доповіді виділила основні аспекти цих наук: ключові завдання, методи, розробка методик, корекція та соціальна адаптація. Розглядалися сучасні проблеми логопедичної та дефектологічної практики, а саме: недостатнє фінансування, дефіцит кваліфікованих кадрів, труднощі з ранньою діагностикою, зростання кількості дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Незважаючи на всі виклики сьогодення, спеціалісти ефективно вирішують багато питань власними зусиллями, щоб надати дітям необхідну кваліфіковану допомогу.

Керівник спільноти, вчитель-логопед, вчитель-методист ЗДО №2 «Буратіно» Наталя Ніколайчук організувала проведення інтерактивної форми роботи за круглим столом «Кейси корекційного педагога для виявлення та подолання функціональних труднощів у дітей із ООП». Фахівці працювали в командах. Успішно виконували завдання щодо визначення механізму діагностування недоліків розвитку дитини та обрання форм і методів корекційно-розвивальної роботи.

Захід пройшов динамічно, в теплій, невимушеній атмосфері. Педагоги здобули компетентні поради, поповнили професійний інструментарій, проявили активність та ініціативність у роботі.

 

.