24.07.2025 09:55
Управління освіти повідомляє про проведення торгів

Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради проводить Відкриті торги з Особливостями на закупівлю «Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів (НУШ)» код 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Індентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/ID: UA-2025-07-21-008124-a
Очікувана вартість предмета закупівлі: 59600,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі |
||||||||||||||
1 |
Назва предмета закупівлі |
Відкриті торги з Особливостями на закупівлю: «Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів (НУШ)» код 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Індентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/ID: UA-2025-07-21-008124-a |
||||||||||||
2 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
1. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на не оригінальні забороняється. 2. Строки постачання: до 31.08.2025 року. 3 Гарантійний термін починається з моменту передачі товару та розповсюджується на обладнання та всі його складові частини. Гарантійні зобов’язання бере на себе Продавець обладнання, у зв’язку з чим Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати гарантійний лист щодо можливості здійснення сервісного обслуговування протягом гарантійного періоду із зазначенням сервісних центрів, представництва, представника, які забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну. 4. Товар постачається новим, раніше не використовуваним, без механічних пошкоджень та виготовленим не раніше 2024 року. Пакування товару забезпечує його збереження від механічних пошкоджень, атмосферних опадів під час транспортування, зберігання і проведення вантажно-розвантажувальних робіт. Відвантаження (доставка) Товару здійснюється силами та засобами Учасника та/або з залученням кур’єрської служби, за рахунок Учасника. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо виконання вимог даного пункту. 5. Гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати про те що транспортні, розвантажувальні, монтажні послуги, послуги з налаштування обладнання повинні здійснюватися за рахунок Учасника 6. Товар та матеріали, що поставляються повинні походи із прийнятних країн відповідно до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Будь-які посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції «або еквівалент» та передбачає надання зазначеного товару або еквіваленту (технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту повинні відповідати або мати не гірші характеристики (показники) ніж встановлені Замовником в технічній специфікації) З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи: - порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. відповідно таблиці 1 та 2 Додатку 2 Тендерної документації - сертифікат відповідності на системні блоки |
||||||||||||
3 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення |
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по Управлінню освіти, затвердженої наказом від 04.02.2022 №36. зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такого роду товарів. Визначено очікувану ціну за одиницю, Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
Фінансування здійснюється завдяки фінансовій співпраці між Європейським Союзом та Україною в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (постанова Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility») не більш як 90 відсотків ціни договору - бюджетних коштів по КПКВК 0611184 - Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» в сумі 53640,0грн. не менш як 10 відсотків ціни договору - з бюджетних коштів по КПКВК 0611183 - «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»), в сумі 5960,0грн. Очікувана вартість 59600,0 грн. |
Поділитись
Дізнайтеся також
17/07/2025
Фактичні видатки по закладах освіти
Усі новини