Логотип

Білгород-Дністровська міська територіальна громада

Одеська область, Білгород-Дністровський район

14.04.2025 13:57

Щодо діяльності Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров’я Білгород-Дністровської міської ради з 7 по 11 квітня

34b6c0e3-2f24-482a-a123-62d6f6ae36fa.jpg

З метою дотримання законодавства України в сфері соціального забезпечення, Департамент соціальної, сімейної політики та охорони здоров’я Білгород-Дністровської міської ради здійснює функції розпорядника коштів, що надходять з різних джерел фінансування.

З 07.04.2025 року по 11.04.2025 року Департаментом соціальної, сімейної політики та охорони здоров’я Білгород-Дністровської міської ради перераховані кошти на здійснення заходів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення на загальну суму - 7 634 604,82 грн.

ДЕРЖАВНИЙ -7 634 604,82грн, в т. ч.

На соціальний захист дітей та сім’ї (виплата державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, допомоги при народженні дитини та усиновлені дитини, допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомоги одиноким матерям, виплата тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину, виплата допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях, послуг патронатного вихователя, виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя та здійснення видатків на сплату за патронатного вихователя єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, муніципальна няня) – 2 671 103,15 грн.

На соціальний захист громадян, які потрапили у складні життєві обставини (виплата державної соціальної допомоги на догляд, виплата державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю з дитинства, внаслідок психічного розладу, непрацюючій особі пенсійного віку) – 3 489 196,42грн.

Підтримка малозабезпечених сімей - 1 474 305,25 грн .

 

ВІДДІЛОМ З ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ за звітний період з опрацьовано 237 документів:

- 92 вхідних документів,

- 105 вихідних документів

- 40 звернень громадян, з них 3 звернення на урядову гарячу лінію.

Спеціалістом з інформаційної обробки інформації відділу постійно ведеться супровід програмних забезпечень Департаменту, здійснено нарахування державних допомог на квітень 2025 року та роздруковано виплатні відомості для банківських установ.

 

ВІДДІЛОМ ВИПЛАТИ ДОПОМОГ з 07.04.2025 р. по 11.04.2025 р.

•          Прийнято 49 заяви для призначення державних допомог.

•          Призначено 18 види державної соціальної допомоги, (призначення ДСД не проводиться частково у зв'язку з недоопрацюванням програмного забезпечення відповідно до пост КМУ № 303 від 18.03.2025).

•          Перераховано в межах терміну призначення, в ручному режимі, 3 призначення ДСД .

•          Ведеться поточне листування з державними установами та організаціями.

•          Сформовано довідок, щодо отримання / неотримання допомог за заявами отримувачів — 16.

•          Надано консультації з питань порядку призначення та виплати державних соціальних допомог (в тому числі — в телефонному режимі) – 101 громадянам.

•          Сформовано та передано на виплату грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” 2 отримувачам.

•          Проведено виплату всіх видів державних соціальних допомог 1778 отримувачам на суму 7598612,62 грн.

КУ «БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)» про виконання плану роботи за період з 07.04.2025 р. по 11.04.2025 р.

Опрацьовуємо нормативно-правову базу, яка регламентує роботу відділень та установи для використання в роботі.

Інформування населення про надання соціальних послуг, зокрема шляхом надання інформації у соціальних мережах

Відділення соціальної допомоги вдома:

- надання 5 консультацій з питань надання соціальної послуги - догляд вдома;

- здійснено щоденне надання соціальних послуг у відповідності до індивідуального плану та графіку відвідування соціальними робітниками отримувачів соціальної послуги – догляд вдома;

- проведення оцінювання можливості виконання елементарних та складних дій та потреб особи- отримувача соціальних послуг – 11 осіб;

- проведено обстеження умов проживання громадян міста з числа соціально вразливих груп населення для визначення їх потреб, надано пропозиції щодо отримання соціальних послуг в територіальному центрі;

- надано соціальної послуги догляд вдома 229 підопічним.

Відділення денного перебування:

Протягом тижня надано послуг:

 Інформування - 5 осіб, а саме: орієнтування в отриманні соціальних послуг у територіальному центрі;

Консультування - 25 осіб, а саме: отримання консультацій , щодо основ конституційного права.

Соціальна профілактика - 87 послуг, а саме:

- «Школа психологічного здоров’я» - психологічні тренінги;

- «Здоровий спосіб життя» - лекції лікарів.

Соціальна адаптація - 107 послуг, а саме:

- арт- терапія – майстер класи ;

- вивчання історії України та рідного краю - лекції краєзнавців, екскурсії до музею;

-вивчання мов - заняття з української та англійської мов.

Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги :

- надання консультацій з питань надання соціальної послуги – натуральна допомога;

- надана адресна натуральна допомога у вигляді талонів на хлібобулочні вироби – 5 осіб;

- надано у прокат засоби технічної реабілітації.

 

СЛУЖБОЮ У СПРАВАХ ДІТЕЙ за період з 07.04.2025 року по 11.04.2025 року:

•          07.04.2025 року, 10.04.2025 року спеціалісти служби у справах дітей з метою захисту прав та законних інтересів дітей прийняли участь у 2 судових засіданнях у Білгород-Дністровському міськрайонному суді щодо захисту житлових прав дитини та визначення місця проживання дитини.

•          10.04.2025 року здійснено обстеження умов проживання дитини на виконання ухвали суду.

•          Підготовлено 1 проєкт погодження органом опіки та піклування на психіатричний огляд дитини.

•          08.04.2025 р., 09.04.2025 р. організували сумісно з спеціалістами МЦСС та ювенальною превенцією Білгород-Дністровського РВП профілактичний рейд з метою обстеження умов проживання дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах.

•          09.04.2025 року, 11.04.2025 року прийняли участь у роботі онлайн-вебінару на тему «Особливості захисту прав та супроводу дітей під час надзвичайного та воєнного стану», «Імплементація в України Конвенції про цивільно-правові аспекти міжнародного викрадення дітей».

•          10.04.2025 року прийняли участь у роботі онлайн-вебінару в рамках проекту «Стійкі сім'ї, стійке майбутнє»

•          10.04.2025 року прийняли участь у онлайн консультації щодо надання благодійної допомоги патронатним сім’ям.

•          09.04.2025 року прийняли участь, як представники органу опіки та піклування, у допиті дитини в «Зеленій кімнаті» по кримінальному провадженні.

•          Протягом тижня проводили профілактичну роботу з дітьми, які перебувають на обліку, як такі, що опинилися в складних життєвих обставинах.

•          Протягом тижня робота в ЄІАС «Діти».

•          Протягом тижня здійснювали роботу за повідомленнями закладів загальної середньої освіти.

•          Протягом тижня здійснювали роботу за повідомленнями поліції.

•       

ВІДДІЛОМ СІМ'Ї ТА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ НАСЕЛЕННЮ МІСТА з 07.04.2025 р. по 11.04.2025 р.

1. Опрацьовано за допомогою системи “ЄІССС” 2 рішення про надання соціальних послуг.

2. Ведеться поточне листування з державними установами, організаціями підприємствами з питань діяльності відділу.

3. 09 квітня 2025 року були присутні на онлай-нараді, проведення якої організовано Державною службою України у справах дітей з метою обговорення процедури підготовки пакету документів для висунення жінок до нагородження почесним званням України “Мати-героїня”.

4.Ведеться формування Бази даних дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, згідно Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей”.

5. Ведеться формування єдиного обліку багатодітних сімей по місту Білгород-Дністровський.

6. 10 квітня 2025 року брали участь у вебінарі за участю представників Державної установи “Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України”.

7. Видано 2 посвідчення батьків багатодітної сім'ї та 6 посвідчень дітей багатодітної сім'ї.

8. До системи “Реєстр посвідчень батьків багатодітної сім'ї та посвідчень дитини з багатодітної сім'ї” внесено 67 записів даних посвідчень/довідок батьків багатодітної сім'ї та посвідчень/довідок дитини з багатодітної сім'ї. Станом на 04 квітня 2025 року внесено інформацію по 63 особових справах (302 записів посвідчень/довідок батьків багатодітної сім'ї та посвідчень/довідок дитини з багатодітної сім'ї).

9. 04 квітня 2025 року відповідно до доручення голови ООДА від 29.08.2023 №1/01-14/8947/2-23 за ініціативи першої леді Олени Зеленської в рамках Всеукраїнської програми ментального здоров'я “Ти як?” на офіційному сайті Білгород-Дністровської міської ради опубліковано статтю “Стартер-пак дня: фрази, які треба казати собі зранку”.

 

ВІДДІЛОМ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ з 07.04.2025 р. по 11.04.2025 р.

Проведено засідання комісії по встановленню статусу члена сім”ї загиблого (померлого) ветерана війни, Захисника чи Захисниці України, статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчень/довідки, продовження дії (вклеювання бланка-вкладки), за результатами складано протокол.

Встановлено статус члена сім’ї загиблого Захисника 1 особі та видане відповідне посвідчення.

Сформовано списки та платіжні доручення на матеріальну допомогу щодо підтримки Захисників та Захисниць України та членів сімей загиблих військовослужбовців на загальну суму 87,0 тис. грн.

Сформовано списки та платіжні доручення на матеріальну допомогу малозабезпеченим верствам населення, ювілярам, на поховання померлих родичів, на придбання калоприймачів та підгузків особам з інвалідністю на загальну суму 58,0 тис. грн.

Письмове інформування заявникам щодо надання матеріальної допомоги за рішенням відповідної комісії, розгляд та звернень до урядової гарячої лінії.

Видано 4 особам листи-талони на право одержання ветеранів війни проїзних квитків безоплатно.

Надано звіти до ДССПО Одеської ОДА :

- щодо обліку і видачі посвідчень ветеранам війни;

- щодо стану реалізації ветеранської політики в регіонах, зокрема стосовно утворення та функціонування об'єктів ветеранської інфраструктури.

Перевірено списки померлих за березень 2025 року для подальшої виплати матеріальної допомоги стомованим хворим на придбання калоприймачів та особам з інвалідністю тазових органів на придбання підгузків.

Перевірено списки померлих за березень 2025 року та зняті з обліку по АСОПД та електронним таблицям громадяни, який постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Проведена робота щодо повернення коштів виплачених після смерті.

Інші субвенції з місцевого бюджету за програмою 0803050 медичне обслуговування на 2025 рік, прийнято розрахунки на виплату компенсації пільг громадянам, потерпілим внаслідок Чорнобильської катастрофи небезкоштовне отримання ліків за рецептами лікарів за березень місяць -1 громадянин на суму 2541,33 грн. та зубопротезування за квітень місяць - 1 громадянин на суму 5474,38 грн.

Прийнято паспорт даних підприємства, працівники якого отримують компенсаційні виплати, згідно з Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» на 2025 рік.

Надано звіти до ДССПО Одеської ОДА:

- заявка щодо потреби в коштах на виплати деяких видів допомог, компенсацій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за КПКВК 2501530;

- інформацію про обсяги касових видатків поКПКВК2501530;

- квартальний звіт про використання бюджетних коштів за бюджетною програмою за КПКВК2501530.

Прийнято 7 заяви від осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення на забезпечення 29 допоміжними засобами реабілітації.

Надавалось роз’яснення 5 особам з інвалідністю щодо отримання допоміжних засобів реабілітації, надання реабілітаційних послуг та санаторно-курортного лікування.

Направлена інформацію та звітність до Одеської обласної військової адміністрації Департаменту соціальної та сімейної політики щодо:

- використання коштів по направленню «Відшкодування вартості реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю» станом на 01.04.2025 р.

- забезпечення реабілітаційними послугами дітей з інвалідністю, згідно постанови КМУ №309 від 27.03.2019 р. та КМУ №31 від 19.01.2022 р. станом на 01.04.2025 р.

- щодо забезпечення реабілітаційними заходами дітей з інвалідністю та Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю станом на 01.04.2025 р.

- численність осіб з інвалідністю по нозологіям станом на 01.04.2025 р.

- про забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення станом на 01.04.2025 р.

Сформування 4 договорів для укладання про забезпечення дитини реабілітаційними послугами на загальну суму 90860 грн.

Обробленні повідомлення про громадян, які померли за період з 01.03.2025 по 30.03.2025 року для зняття з обліку осіб з інвалідністю та інших категорій населення для забезпечення допоміжними засобами реабілітації, забезпечення санаторно-курортним лікуванням та зняття на обліку недієздатних та обмежено недієздатних осіб.

Направлено для оприлюднення на офіційному сайті Білгород-Дністровської міської ради інформація щодо кількості зареєстрованих заяв та черговість надання реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю станом на 01.04.2025 року.

 

ЗВІТ ВІДДІЛУ ВЕРИФІКАЦІЇ (07.04.2025 р. По 11.04.2025 р.)

N з/п

Зміст

Кількість

1

Проведено обстежень матеріально-побутових умов мешкання громадян, що звернулися за призначенням всіх видів державних соціальних допомог - з метою підтвердження окремого мешкання зареєстрованих осіб, фактичної кількості мешканців, та для підтвердження права на державні соціальні допомоги, за результатами складено відповідні акти

 -

2

Перевірено особових справ одержувачів всіх видів державних соціальних допомог із складанням відповідних актів про правильність призначення та повноту та достовірність інформації, що надається заявниками для призначення соціальних допомог в т.ч. справи з невідповідностями інформації,та наданих рекомендацій

59

3

Отримано інформаційних витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єктів

 45

4

Регіональний сервісний МВС в Одеській області щодо наявність/відсутність, купівлі\продажу транспортних засобів у громадян - одержувачів державних соціальних допомог

 1

5

Отримано відповідей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

45

6

Проводилась консультаційна робота з одержувачами державних соціальних допомог щодо вирішення питань соціального захисту

4

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

9

Відповідно до листа Міністерства соціальної політики України щодо надання інформації по опрацюванню рекомендацій опрацьовано справ

За результатами перевірки протягом тижня виявлено випадків надання одержувачами державних соціальних допомог неповної інформації про доходи та майновий стан сімей, що могло би призвести до надмірного нарахування та виплати бюджетних коштів

 

До державного бюджету повернуто коштів

 

75

 

 

 4

 

 

 

 

6200,00

 

 

 -

УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ДССПОЗ (з 07.04.2025 р. по 11.04.2025 р.)

З метою обговорення функціонування закладів охорони здоров’я у межах Програми медичних гарантій взято участь в робочій зустрічі, організованій Національною службою здоров’я України, із представниками обласної та районної адміністрацій, відповідальними за питання охорони здоров’я та засновниками закладів охорони здоров’я. Розглянуто питання оплат за перший квартал 2025 року для закладів, що надають первинну медичну допомогу.

Участь у семінарі з планування розвитку охорони здоров’я (U-LEAD з Європою) для проходження навчальної програми «Кроки для спеціалістів. Управління охороною здоров’я в територіальній громаді».

Підготовка проектів рішень виконавчого комітету міської ради: «Про схвалення проєкту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 13.12.2024 №1354-VIII «Про створення робочої групи з розроблення механізму функціонування спроможної мережі медичного обслуговування Білгород-Дністровської територіальної громади»; «Про схвалення проєкту рішення міської ради «Про затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства “Білгород-Дністровська міська багатопрофільна лікарня” Білгород-Дністровської міської ради” в новій редакції».

Збір та обробка інформації щодо кількості зареєстрованих випадків захворювання на ГРВІ серед мешканців міста за тиждень.

Опрацювання вхідної документації.

Підготовка відповідей на звернення громадян до урядової гарячої лінії та міської ради.

Надання консультацій з питань роботи закладів охорони здоров’я Білгород-Дністровської міської ради.

 

БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИМ МІСЬКИМ ЦЕНТРОМ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ за період з 07.04.2025 по 11.04.2025 р.

•          Надані соціальні послуги 11 родинам, які перебувають на обліку сімей, що опинилися складних життєвих обставинах та іншим вразливим категоріям населення з метою проведення соціально-профілактичної роботи щодо належного виконання батьківських обов'язків, дотримання санітарно-гігієнічних норм проживання, профілактики дитячого травматизму, забезпечення пожежної та техногенної безпеки в осінньо-зимовий період, надання гуманітарної допомоги тощо.

•          В рамках соціального супроводу - проведено роботу з 7родинами.

•          Проведено 2 рейди за місцем проживання родин, з метою виявлення сімей, які опинилися в СЖО та надання їм соціальних послуг (проінспектовано 5 родин).

•          Надані соціальні послуги 1 родині, в якій виховуються діти під опікою.

•          Здійснена перевірка цільового використання державної допомоги при народженні дитини у 2 родинах.

•          Проведено профілактичну роботу з 1 особою, міра покарання яких не пов’язана з позбавленням волі.

•          Здійснення заходів з підтримки ветеранів війни та членів їх сімей –відпрацьовано 5 звернень.

•          взято участь в 1-му вебінарі та 1 зустрічі від ГО «Простір можливостей» з питань діяльності фахівця із супроводу ветеранів війни;

•          проведено зустріч та спілкування з 3 керівниками та працівниками закладів та установ з організації діяльності стосовно надання послуг ветеранам війни (ЦНАП, відділ обслуговування громадян, УСЗН РДА);

Надано – 45 соціальна послуга, зокрема:

•          консультування – 17;

•          інформування - 17;

•          соціальна профілактика –10;

•          соціальний супровід - 10;

•          представництво інтересів – 3.

Проведені заходи:

•          З 08.04 по 10.04.2025 взято участь у тренінгу «Організація соціальної роботи на рівні громади, надання соціальних послуг сім'ям з дітьми та особам, які перебувають у СЖО» в м. Одеса.

•          11.04.2025 – взято участь у тематичній онлайн-зустрічі БФ «Шлях додому» на тему: «Люди з досвідом війни. «Портрет» ветерана» (в рамках циклу онлайн зустрічей «ПТСР. Сім'я ветерана. Дитина».

•          В рамках проєкту «Стійкі сім'ї, стійке майбутнє: трансформація системи догляду за дітьми у Одеській та Миколаївських областях»:

•          10.04.2025 – взято участь у онлайн-консультації для представників- учасниць, які включені в третій раунд надання благодійної допомоги патронатним сім'ям;

•          10.04.2025 - взято участь у професійній підтримці фахівців.