06.03.2025 14:47
Про роботу Контактного центру - на прес-конференції в міській раді

6 березня начальник Контактного центру Білгород-Дністровської міської ради Ірина Наумова провела прес-конференцію для журналістів засобів масової інформації щодо підсумків діяльності центру, графіку його роботи, порядку взаємодії з виконавчими органами міської ради, комунальними установами та підприємствами з питань виконання звернень, скарг, заяв та пропозицій громадян, що надходили протягом звітного періоду.
Зазначено, що до Контактного центру міської ради у 2024 році надійшло більше 1700 звернень громадян, які були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади.
Найбільш актуальними питаннями, які підіймалися громадянами, були: відновлення вуличного освітлення – 460 (27,2%), санітарний стан, благоустрій прибудинкової території, будівництво та ремонт доріг - 286 (16,9%); обрізка дерев - 211 (12,5%); водопостачання - 136 (8,0%); вивезення/прибирання сміття - 117 (6,9%) тощо.
З них:
Міський центр «Благоустрій» - 1049;
КП «Білгород-Дністровськводоканал» – 251;
КП «Автотранссервіс» – 170;
КП «Житлово-експлуатаційне об’єднання №1» – 98;
Департаменту житлово-комунального господарства та капітального будівництва – 75;
Департамент соціальної, сімейної політики та охорони здоров’я – 25;
Департамент економіки та розвитку інфраструктури міста – 6;
КП «Білгород-Дністровськтеплоенерго» – 6 та інші.
Поділитись
Дізнайтеся також
07/03/2025
КП «Автотранссервіс» - підсумки тижня
07/03/2025
КП «ЖЕО-1» про підсумки тижня
Усі новини