28.01.2025 14:52
Результати опитування щодо оцінки якості медичних послуг
Опитування мешканців міста Білгорода-Дністровського щодо оцінки якості медичних послуг проводилось з 06.01.2025 року по 20.01.2025 року, в рамках актуалізації Стратегія розвитку Білгород-Дністровської міської територіальної громади за підтримки ініціативи «Інклюзивне відновлення за лідерства громад» (CLIR) проєкту «Супровід Урядових реформ в Україні» (SURGe), що фінансується Урядом Канади та впроваджується компанією Alinea International.
Дане опитування є формою участі містян в системі забезпечення якості медичних послуг. Мета опитування – загальний збір інформації та виявлення частки мешканців задоволених якістю медичних послуг. Опитування проводилося шляхом online-анкетування анонімно та на добровільних засадах.
В опитуванні взяли участь 145 осіб, що становить 0,32% від загальної чисельності населення.
Більшість опитуваних - 49%, віком від 41-60 років , 42.8%, віком 26-40 років, це вік працездатного населення міста.
75,2 % респондентів з вищою освітою, професійно-технічна освіта у 15,2%.
91,7% постійно проживають у Білгород-Дністровській міській територіальній громаді.
Щодо питання про основний соціальний статус, більшість опитуваних – 60,7 % працевлаштовані особи, 13,1% -безробітні, 10,3% - багатодітні батьки, 8,3% - одинокі мати/батько, пенсіонери – 7,6% та 4,1% - ВПО.
93,8 % опитуваних користуються медичними послугами в тому числі послугами сімейної медицини користуються 84,1% від тих, хто пройшов опитування.
Щодо оцінки якості медичних по слуг, то опитувані розділились на рівні частини у відсотках – по 37.9 % тих, які задоволені послугами та 37,9%, які відносяться нейтрально до їх медичного обслуговування.
40% опитуваних добре оцінюють доступність медичних послуг, 37,2% задовільно. Це може свідчити про необхідність зробити медичні заклади більш доступними.
Щодо оцінки компетентності медичного персоналу опитування свідчить, що більшість респондентів довіряють лікарям – 44.8%, 35,2% оцінюють компетентність лікарів задовільно, проте є і ті, хто вважають медичний персонал некомпетентним це 1,4% респондентів.
Щодо оцінки часу очікування на прийом до лікаря опитані розділили свої голоси майже порівну 37.09% оцінюють його добре, 39.3% - задовільно, а 13,1% - погано.
Стан обладнання та умови у лікарнях оцінено як задовільний, на що вказує 49.3% опитуваних, оцінка добре становить – 21.5%, погано – 19.4%.
Саме якість діагностики та лікування потребують покращення в медичних послугах на думку 73,6% опитуваних осіб, доступ до спеціалістів та умови в медичних закладах теж потребують покращення на думку 59,3%.
Дуже гарний показник обізнаності населення щодо запису на прийом до лікаря – 82,1% опитуваних.
Додаткові коментарі або пропозиції від осіб, що пройшли опитування (стилістика учасників опитування збережена):
- Бажано, щоб основні спеціалісти були в одному медичному закладі.
- Нестача професійних профільних лікарів, необхідно покращити умови дитячої лікарні, збільшити кількість палат та повернути кабінет для ЛФК та масажу, не вистачає місця для лікувального масажу з інклюзивними дітками та занять з ними. Наші діти - це наше майбутнє.
- Відремонтуйте ліфти у полікліниці на Пірогова!!!!
- Швидка допомога -це жах.
- Обстеження чекати дуже довго (КТ, рентген, УЗД), слід збільшити кількість апаратів або хоча б збільшити час прийому на цих обстеженнях. До спеціалістів та сімейного лікаря запис за 3 дні мінімум, а то і за місяць, потрапити просто неможливо, якщо справа невідкладна, але недостатня для виклику швидкої.
- Пройти рентген або кт - це треш! Багатогодинна черга. Ще знайти його треба. То квест 😁 до сих пір не підтягнуті документи до HELS і до сімейного лікаря можна записатися тільки через особистий дзвінок (загубився номер лікаря і все - проблема. А у хворому стані не одразу зрозумієш що робити). Тому, останні 12 років, лікуюсь практично сама, бо то одні нерви звертатися у медзаклади. Дякую Богові, що до сих пір не було нічого складного із здоровʼям. А, якщо трапиться, то як кажуть «померла - так померла».
- Забезпечити обладнанням.
- Мене все влаштовує.
- Збережіть району лікарню.
- Щоб сімейний лікар відповідала на мій телефон, коли я хворію.
- Приймати хворих і надавати їм медичні послуги незалежно від місця їх прописки та статусу.
- Відсутні умови для осіб з інвалідністю. Спробуйте сісти в інвалідну коляску та дістатись до будь якого відділення або спеціаліста. Послуги для маломобільних або лежачих хворих взагалі відсутні!!
- Не вистачає компетентних лікарів, відсутність лікарів певних напрямів.
- Хотілося би якісніше обслуговування аналізів, більш кваліфікованих спеціалістів, деяких дитячих спеціалістів зовсім не має таких як дитячий уролог, дитячий психолог, дитячий невропатолог їх не має в міській дитячій лікарні. Дуже погані обслуговування аналізів, що призводить до частішого звернення до частних лабораторій.
- Навіть з направленням вимагають гроші за прийом.
- Збільшити ліжко - місця для людей. Збільшити кількість лікарів, або години прийому Покращити харчування в лікарнях.
- Рішення щодо ліквідації або припинення медичних установ приймати після узгодження з громадою.
- Багато обстежень, не можна пройти тут, для дитини з інвалідністю, не вистачає спеціалістів.
- ... Хотілось щоб з'явилось ЕЕГ, ЕКГ, ЕХОЕГ для дітей, кардіограма зі спеціальним обладнанням для дітей, УЗД усіх органів.
- В районній лікарні дуже важко попасти на прийом до психіатра навіть при наявності електронного направлення.
- Додати більше медичного персоналу, вони не встигають.
- Лікарні потребують ремонту, обладнання застаріле.
- Буду дуже вдячна якщо в наших лікарнях буде більше кваліфікованих фахівців. Чомусь кваліфікованих робітників звільняють, залишаються ті які нічого не вміють тільки вимагати хабарі. Дуже розчарована.
- Контроль за лікарями, щоб не брали гроші з людей., Кращі умови для лікування.
- Дуже важливо щоб у місті було б оперативність у прийомному відділенні, бо коли приїхали по швидкій ,думали що відразу до моргу людина потрапе. І ще ви бачили як на каталці по жахливим доріжкам везуть людину на МРТ????Це просто жах!!!сором !!!
Шановні мешканці громади, які взяли участь в опитуванні щодо оцінки якості медичних послуг, щиро дякуємо вам за вашу активність. Ваші пропозиції та зауваження будуть розглянуті з метою вдосконалення надання медичних послуг.
Поділитись
Дізнайтеся також
27/01/2025
Планова апаратна нарада в міській раді
27/01/2025
Діти тижня
Усі новини