Логотип

Білгород-Дністровська міська територіальна громада

Одеська область, Білгород-Дністровський район

28.01.2025 14:52

Результати опитування щодо оцінки якості медичних послуг

cba76faf-6fad-42c2-aad2-0a1cf0fc242a.jpg

Опитування мешканців міста Білгорода-Дністровського щодо оцінки якості медичних послуг проводилось з 06.01.2025 року по 20.01.2025 року, в рамках актуалізації Стратегія розвитку Білгород-Дністровської міської територіальної громади за підтримки ініціативи «Інклюзивне відновлення за лідерства громад» (CLIR) проєкту «Супровід Урядових реформ в Україні» (SURGe), що фінансується Урядом Канади та впроваджується компанією Alinea International.

Дане опитування є формою участі містян в системі забезпечення якості медичних послуг. Мета опитування – загальний збір інформації та виявлення частки мешканців задоволених якістю медичних послуг. Опитування проводилося шляхом online-анкетування анонімно та на добровільних засадах.

В опитуванні взяли участь 145 осіб, що становить 0,32% від загальної чисельності населення.

Більшість опитуваних - 49%, віком від 41-60 років , 42.8%, віком 26-40 років, це вік працездатного населення міста.

75,2 % респондентів з вищою освітою, професійно-технічна освіта у 15,2%.

91,7% постійно проживають у Білгород-Дністровській міській територіальній громаді.

Щодо питання про основний соціальний статус, більшість опитуваних – 60,7 % працевлаштовані особи, 13,1% -безробітні, 10,3% - багатодітні батьки, 8,3% - одинокі мати/батько, пенсіонери – 7,6% та 4,1% - ВПО.

93,8 % опитуваних користуються медичними послугами в тому числі послугами сімейної медицини користуються 84,1% від тих, хто пройшов опитування.

Щодо оцінки якості медичних по слуг, то опитувані розділились на рівні частини у відсотках – по 37.9 % тих, які задоволені послугами та 37,9%, які відносяться нейтрально до їх медичного обслуговування.

40% опитуваних добре оцінюють доступність медичних послуг, 37,2% задовільно. Це може свідчити про необхідність зробити медичні заклади більш доступними.

Щодо оцінки компетентності медичного персоналу опитування свідчить, що більшість респондентів довіряють лікарям – 44.8%, 35,2% оцінюють компетентність лікарів задовільно, проте є і ті, хто вважають медичний персонал некомпетентним це 1,4% респондентів.

Щодо оцінки часу очікування на прийом до лікаря опитані розділили свої голоси майже порівну 37.09% оцінюють його добре, 39.3% - задовільно, а 13,1% - погано.

Стан обладнання та умови у лікарнях оцінено як задовільний, на що вказує 49.3% опитуваних, оцінка добре становить – 21.5%, погано – 19.4%.

Саме якість діагностики та лікування потребують покращення в медичних послугах на думку 73,6% опитуваних осіб, доступ до спеціалістів та умови в медичних закладах теж потребують покращення на думку 59,3%.

Дуже гарний показник обізнаності населення щодо запису на прийом до лікаря – 82,1% опитуваних.

Додаткові коментарі або пропозиції від осіб, що пройшли опитування (стилістика учасників опитування збережена):

  1. Бажано, щоб основні спеціалісти були в одному медичному закладі.
  2. Нестача професійних профільних лікарів, необхідно покращити умови дитячої лікарні, збільшити кількість палат та повернути кабінет для ЛФК та масажу, не вистачає місця для лікувального масажу з інклюзивними дітками та занять з ними. Наші діти - це наше майбутнє.
  3. Відремонтуйте ліфти у полікліниці на Пірогова!!!!
  4. Швидка допомога -це жах.
  5. Обстеження чекати дуже довго (КТ, рентген, УЗД), слід збільшити кількість апаратів або хоча б збільшити час прийому на цих обстеженнях. До спеціалістів та сімейного лікаря запис за 3 дні мінімум, а то і за місяць, потрапити просто неможливо, якщо справа невідкладна, але недостатня для виклику швидкої.
  6. Пройти рентген або кт - це треш! Багатогодинна черга. Ще знайти його треба. То квест 😁 до сих пір не підтягнуті документи до HELS і до сімейного лікаря можна записатися тільки через особистий дзвінок (загубився номер лікаря і все - проблема. А у хворому стані не одразу зрозумієш що робити). Тому, останні 12 років, лікуюсь практично сама, бо то одні нерви звертатися у медзаклади. Дякую Богові, що до сих пір не було нічого складного із здоровʼям. А, якщо трапиться, то як кажуть «померла - так померла».
  7. Забезпечити обладнанням.
  8. Мене все влаштовує.
  9. Збережіть району лікарню.
  10. Щоб сімейний лікар відповідала на мій телефон, коли я хворію.
  11. Приймати хворих і надавати їм медичні послуги незалежно від місця їх прописки та статусу.
  12. Відсутні умови для осіб з інвалідністю. Спробуйте сісти в інвалідну коляску та дістатись до будь якого відділення або спеціаліста. Послуги для маломобільних або лежачих хворих взагалі відсутні!!
  13. Не вистачає компетентних лікарів, відсутність лікарів певних напрямів.
  14. Хотілося би якісніше обслуговування аналізів, більш кваліфікованих спеціалістів, деяких дитячих спеціалістів зовсім не має таких як дитячий уролог, дитячий психолог, дитячий невропатолог їх не має в міській дитячій лікарні. Дуже погані обслуговування аналізів, що призводить до частішого звернення до частних лабораторій.
  15. Навіть з направленням вимагають гроші за прийом.
  16. Збільшити ліжко - місця для людей. Збільшити кількість лікарів, або години прийому Покращити харчування в лікарнях.
  17. Рішення щодо ліквідації або припинення медичних установ приймати після узгодження з громадою.
  18. Багато обстежень, не можна пройти тут, для дитини з інвалідністю, не вистачає спеціалістів.
  19. ... Хотілось щоб з'явилось ЕЕГ, ЕКГ, ЕХОЕГ для дітей, кардіограма зі спеціальним обладнанням для дітей, УЗД усіх органів.
  20. В районній лікарні дуже важко попасти на прийом до психіатра навіть при наявності електронного направлення.
  21. Додати більше медичного персоналу, вони не встигають.
  22. Лікарні потребують ремонту, обладнання застаріле.
  23. Буду дуже вдячна якщо в наших лікарнях буде більше кваліфікованих фахівців. Чомусь кваліфікованих робітників звільняють, залишаються ті які нічого не вміють тільки вимагати хабарі. Дуже розчарована.
  24. Контроль за лікарями, щоб не брали гроші з людей., Кращі умови для лікування.
  25. Дуже важливо щоб у місті було б оперативність у прийомному відділенні, бо коли приїхали по швидкій ,думали що відразу до моргу людина потрапе. І ще ви бачили як на каталці по жахливим доріжкам везуть людину на МРТ????Це просто жах!!!сором !!!

Шановні мешканці громади, які взяли участь в опитуванні щодо оцінки якості медичних послуг, щиро дякуємо вам за вашу активність. Ваші пропозиції та зауваження будуть розглянуті з метою вдосконалення надання медичних послуг.