18.12.2024 11:52
Управління освіти повідомляє про проведення торгів
Відкриті торги з особливостями на закупівлю послуги : Послуги з перевезення автомобільним транспортом з ЗЗСО№7 до Ліцею №1, Гімназії №4 та у зворотному напряму код 60180000-3 «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Індентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/ID:UA-2024-12-16-001590-a
Очікувана вартість предмета закупівлі : 57000,00 грн. з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі |
||
1 |
Назва предмета закупівлі |
Послуги з перевезення автомобільним транспортом з ЗЗСО№7 до Ліцею №1, Гімназії №4 та у зворотному напряму код 60180000-3 «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника |
2 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Виконавець повинен надати послуги, якість яких відповідає умовам – доставка (підвіз) гарячих обідів транспортом Виконавця, який відповідає санітарним нормам для перевезення продуктів харчування. Доставка обідів повинна здійснюватися згідно графіку, узгодженому з дирекцією відповідної школи, до якої буде здійснюватися підвіз обідів. Строк (термін) надання послуг – протягом дії договору, відповідно до навчального процесу закладів загальної середньої освіти м. Білгорода-Дністровського. Обсяг послуг на один день визначається представником Учасника, за погодженням з представником навчального закладу. Режим харчування дітей, для яких надаються послуги за цим Договором, визначається керівником навчального закладу. Учасник зобов’язаний надавати послуги відповідно до встановленого у навчальному закладі режиму харчування дітей (згідно графіку, узгодженому з дирекцією відповідної школи, до якої буде здійснюватися підвіз обідів) Навантажувально-розвантажувальні роботи за цим Договором Виконавець здійснює за власні кошти та власними силами. Особи, що здійснюють навантажувально-розвантажувальні роботи, які безпосередньо здійснюють підвіз гарячих обідів, повинні бути забезпечені відповідним санітарним одягом (халатом, рукавицями) та мати дійсні (чинні) медичні книжки і результати проходжень обов'язкових медичних оглядів. Транспортування повинно здійснюватися транспортним засобом, який в установленому порядку проходить санітарну обробку, в спеціальній тарі, силами та за рахунок Постачальника. Водій/експедитор повинен мати при собі особову медичну (санітарну) книжку з відмітками результатів медичного огляду. Довідку про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладів, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачання продуктів харчування до закладів освіти. Транспорт для перевезення харчових продуктів по мірі необхідності, але не рідше ніж 1 раз на 10 днів, повинен проходити обробку Виконавець несе повну матеріальну відповідальність за охорону свого транспорту, його комплектуючих та паливно-мастильних матеріалів. У випадку виникнення несправностей автотранспорту в період обслуговування, необхідно замінити його на аналогічний технічно справний транспорт без зміни вартості та строків виконання замовлення. Учасник повинен включити в вартість послуг паливо, яке необхідно для перевезень. Усі послуги, пов’язані з ремонтуванням, технічним обслуговуванням, страхуванням та отриманням протоколу з технічного огляду транспортного засобу повністю забезпечується надавачем послуг. Мийка та прибирання транспортних засобів, щоденний технічний огляд також забезпечується надавачем послуг. Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Під час надання послуг Учасник повинен вживати заходи для захисту довкілля від забруднення. Надання послуг повинно здійснюватись відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони праці, правил протипожежної безпеки, правил дорожнього руху та інших нормативно-правових документів |
3 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення |
Очікувана вартість формувалась відповідно до обсягів ( 95 послуг з 13.01.2025 р. -30.05.2025 р.) та складає – 57000. 00 грн. з ПДВ. Плановий розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку бюджету на 2025 рік - 57000,00 грн. з ПДВ.
|