26/12/2024
Проект рішення від 26.12.2024 «Про розгляд скарги на постанову адміністративної комісії № 05/22-24 від 12.11.2024 р.»
Розглянувши скаргу ***** від 22.11.2024 на постанову адміністративної комісії №05/22-24 від 12.11.2024 року, виконавчий комітет встановив наступне.
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення серії ВК № 0024 від 22.10.2024 року складений головним спеціалістом-інспектором, інспектором з паркування відділу контролю з питань благоустрою Департаменту ЖКГ та КБ Білгород-Дністровської міської ради про те, ***** 22.10.2024 року по вул. ******, в м. Білгород-Дністровському самовільно без дозвільних розмістила сарай, чим порушила п. п.13.3 Переліку порушень «Кодексу Чистоти» затвердженого рішенням Білгород-Дністровської міської ради від 08.10.2009 № 820-V. Від підпису в протоколі ****** відмовилася в присутності свідків.
На засідання адміністративної комісії 12.11.2024 року об 11-00 год. ***** не з'явилася у зв’язку зі станом здоров’я. Про дату, час і місце розгляду справи повідомлена засобами поштового зв’язку та телефонним дзвінком.
Оцінивши докази по справі, а саме протокол про адміністративне правопорушення та фотофіксацію, додану до нього, схему розташування будівель та споруд по вул. *****, та заслухавши пояснення свідка, адміністративна комісія визнала винною ****** у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 152 КУпАП та притягнула до адміністративної відповідальності у виді штрафу в розмірі 340 грн.
Не погоджуючись із вказаною постановою, ****** звернулася до виконавчого комітету із заявою про її скасування.
В обґрунтування доводів скарги Черненко О.Т. зазначила, що сарай вона не будувала, він був побудований в 70-х роках.
Дослідивши доводи скаржника зазначаємо наступне.
Згідно статті 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов’язаний з’ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з’ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Особливості розгляду справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, безпеки на автомобільному транспорті та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), встановлюються статтями 279-1-279-8 цього Кодексу.
Приписами частини другої статті 283 КУпАП визначено, що постанова повинна містити: найменування органу (прізвище, ім’я та по батькові, посада посадової особи), який виніс постанову; дату розгляду справи;відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування; опис обставин, установлених під час розгляду справи; зазначення нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення; прийняте у справі рішення.
Рішенням Білгород-Дністровської міської ради від 08.10.2009 № 820-V затверджено «Кодекс Чистоти», відповідно до підпункту п. 13.3 Переліку порушень якого за порушення у розміщенні малих архітектурних форм, рекламоносіїв, елементів зовнішнього благоустрою настає відповідальність згідно зі статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення, а також фотофіксації адміністративного правопорушення, ***** - 22.10.2024 року по вул. ****** в м. Білгород-Дністровському у дворі загального користування самовільно без дозвільних документів розмістила сарай.
Згідно інформації з Реєстру прав власності на нерухоме майно частка власності у розмірі 10/300 домоволодіння за адресою вул. ****** зареєстрована за *****.
Відповідно до долученої до протоколу схеми розташування будівель та споруд по ****** в м. Білгород-Дністровському виокремлено самочинно збудований сарай, який розташований біля житлової будівлі по зазначеній адресі.
Окрім того, як вбачається з протоколу засідання адміністративної комісії 12.11.2024 року під час засідання комісії було розглянуто протокол серії ВК № 0023 від 22.10.2024 року складений головним спеціалістом-інспектором, інспектором з паркування відділу контролю з питань благоустрою Департаменту ЖКГ та КБ Білгород-Дністровської міської ради про те, що ******* 22.10.2024 року по вул. ******, в м. Білгород-Дністровському самовільно без дозвільних розмістила сарай, чим порушила п. п.13.3 Переліку порушень «Кодексу Чистоти» затвердженого рішенням Білгород-Дністровської міської ради від 08.10.2009 № 820-V.
Як пояснила ******, що вона є сусідкою скаржниці, *******, та повідомила, що сарай збудований саме *****.
Також, ***** до скарги не долучено будь-які дозвільні документи на збудований сарай, а також будь-які докази, які б вказували на непричетність скаржниці до будівництва сараю.
В своїй сукупності протокол про вчинення адміністративного правопорушення, долучена до протоколу фотофіксація сараю з місцем його розташування, отримані від ***** пояснення дають підстави вважати про правомірність притягнення скаржниці до адміністративної відповідальності.
Враховуючи вищевикладене, слід дійти висновку, що у даному випадку порушень при розгляді справи про адміністративне правопорушення №05/22-24 не встановлено, адміністративною комісією дотримано вимог чинного законодавства, враховано усі обставини справи, характер вчиненого адміністративного правопорушення, особу правопорушника, застосовано вид адміністративного стягнення в межах санкції статті 152 КУпАП.
Керуючись статтями 280, 287, 288, 289, 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення та підпунктом 4 пункту «б» частини 1 статті 38, частиною другою статті 42, частиною шостою статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
- Скаргу ***** залишити без задоволення.
- Постанову № 05/22-24 від 12.11.24 про притягнення до адміністративної відповідальності ***** за ст. 152 КУпАП у виді штрафу в розмірі 340 грн. – залишити без змін.
- Відповідальність за організацію виконання даного рішення покласти на відповідального секретаря адміністративної комісії, головного спеціаліста юридичного управління міської ради Тетяну ШОКОТ.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Андрія КРИШТОПОВА.
Поділитись рішенням
Дізнайтеся також
Усі рішення